magyar | english || Belépés | regisztráció
Terméktámogatás

Web alapú alkalmazási felület, melynek segítségével a támogatást kérő felhasználók egy űrlap kitöltésével kezdeményezhetik a kapcsolatfelvételt. A kitöltendő adatok megadása után egy jegyet kap a felhasználó, amivel folyamatosan nyomon követheti az ügy állását. A Protecta támogató csapata azonnal értesítést kap az új jegyről, és a lehető leghamarabb válaszol a kérdésre.

A korábban használt support@.... kezdetű címre írt kérések helyett a jövőben ezt a rendszert kérjük használni.

A rendszer előnyei:

  • Nyomon követhető support tevékenység
  • A párbeszéd egy szálként látszik, nincs többé egymásba ágyazott levelezés
  • A kérdésekre adott válaszok idővel egy tudásbázissá állnak össze

A támogatói rendszert erre a linkre kattintva lehet elérni.


Az alábbi linkről letölthető a "Visszaküldött termék adatlap". Ha terméket szeretne visszaküldeni hozzánk, kérjük küldje el ezt kitöltve a service@protecta.hu email címre!

 Visszaküldött termék adatlap

Ez az oldal cookie-kat (sütiket) használ. Az oldal használatával beleegyezik a cookie-k használatába. Tudjon meg többet...