Terméktámogatás
Web alapú alkalmazási felület, melynek segítségével a támogatást kérő felhasználók egy űrlap kitöltésével kezdeményezhetik a kapcsolatfelvételt. A kitöltendő adatok megadása után egy jegyet kap a felhasználó, amivel folyamatosan nyomon követheti az ügy állását. A Protecta támogató csapata azonnal értesítést kap az új jegyről, és a lehető leghamarabb válaszol a kérdésre.
A korábban használt support@.... kezdetű címre írt kérések helyett a jövőben ezt a rendszert kérjük használni.
A rendszer előnyei:
- Nyomon követhető support tevékenység
- A párbeszéd egy szálként látszik, nincs többé egymásba ágyazott levelezés
- A kérdésekre adott válaszok idővel egy tudásbázissá állnak össze
A támogatói rendszert erre a linkre kattintva lehet elérni.
Az alábbi linkről letölthető a "Visszaküldött termék adatlap". Ha terméket szeretne visszaküldeni hozzánk, kérjük küldje el ezt kitöltve a service@protecta.hu email címre!